EasyPlan 2.0 er nå lansert!

Sammen med dere har vi videreutviklet EasyPlan for å gi deg en enda mer effektiv og lønnsom hverdag. Full oversikt over alle arbeidsoppgaver, dokumentasjon og fakturering.

Hvorfor EasyPlan?

EasyPlan består av en app og en kontorløsning utviklet for å gjøre planlegging, rapportering og fakturering enklere for profesjonelle innen vedlikehold. Appen er laget sammen med sjåførene selv for å holde dette til det absolutte nødvendige og gjøre det mulig å gjennomføre oppgavene på en trygg og enkel måte.

Planlegg mer effektivt

– Legg inn roder og effektiviser kjørerutene.
– Unngå ustanselige telefoner fra sjåfører med spørsmål om hva som skal gjøres.
– Unngå reklamasjoner for at jobben er ufullstendig utført med inntegning av detaljer i kart.
– Spar tid på opplæring av nye sjåfører ved bruken av GPS funksjon med kjøremodus.

Unngå skader

– Legg inn hindringer med eget varslingssystem.
– Unngå skader på utstyr.
– Unngå skader på omgivelser.
– Unngå skadede sjåfører.

Fakturer raskt og enkelt

– Alle jobber kan dokumenteres med GPS-punkt, dato og tidspunkt.
– Alt fakturagrunnlag er med, ingen glemte eller uregistrerte jobber.
– Ingen tidsforbruk på å notere / samle fakturagrunnlag.
– Timeregistrering for full oversikt over arbeidstimer til lønnskjøring.
– GPS-spor av sjåførene blir registrert.

Kom i gang med EasyPlan

Det er enkelt å komme i gang med EasyPlan. Alt du trenger er en PC, et nettbrett og en bruker. Book en demonstrasjon med oss, så gir vi deg en gjennomgang av systemet og oppretter en bruker til deg.

EasyPlan- en ny måte å organisere jobben på

EasyPlan har etter mange år opparbeidet seg funksjoner som er etterspurt for å gjennomføre vedlikehold over hele landet. Vi har sammen med våre kunder kommet frem til en komplett løsning som hjelper deg og dine kunder med å få et tilnærmet perfekt resultat ved hver gjennomføring!

Status

Se live status over alle oppdrag du har lagt inn samt hvor langt sjåførene har kommet på dere arbeidsliste/rode.

Kundelister

Ha full oversikt over alle kundene dine med kontaktinformasjon enkelt tilgjengelig.

Arbeidsordre

Alle kunder har arbeidsordre som er detaljert med inntegninger i kart og med informasjon som gjør det mulig å sette nye sjåfører med det samme resultatet.

Arbeidslister/Roder

Du kan enkelt lage arbeidslister/roder til sjåførene og bestemme hvem som skal se de. Med få tastetrykk kan rekkefølgen endres og sjåfør byttes. Man kan enkelt lage den mest tidseffektive roden.

Sjåføroversikt

Lag enkelt nye brukere og alle har personlig innlogging. Du kan også enkelt se hvor de befinner seg og hvem som er pålogget. Få oversikt på om arbeidet er startet eller om vekking er nødvendig!

Innsyn

Vi har funksjoner som gjør det mulig for dere å åpne innsyn mellom bedrifter. Det kan åpnes innsyn mellomentreprenør og kommune for å unngå telefonsamtaler eller spørsmål om arbeidet er startet.

Avvik

Med vår avviksfunskjon kan sjåføren enkelt legge inn avvik med dato, klokkeslett, GPS punkt og bilde for dokumentering og dette lagres i systemet for behandling.

Rapportering

Hent enkelt ut rapporter fra årets kjøring eller hent ut for de siste halvåret til fakturering. Med enkle sortering funksjoner finner man frem til detaljert oversikt som brukes til fakturaunderlag.

Hindringer

Med vår egenlagde hindring funksjon legges det til hindringer som opphøyde kumlokk med antall meter for varsling. Med lyd og tekst banner på skjermen vil det siste kumlokket være kjørt på!

Kjøremodus

Vi har sammen med sjåførene utviklet en kjøremodus som er en GPS som vil ta deg gjennom arbeidslisten/roden og gjøre det umulig å kjøre feil. Spart tid og penger på opplæring og telefoner fra nye sjåfører.

Timelister

Ved hjelp av vår timeliste funksjon vil man enkelt ha oversikt over når sjåføren startet på jobb og når man avsluttet arbeidsdagen.

GPS sporing

Alle sjåfører kan ha GPS sporing på hvor maskinen har kjørt gjennom sin arbeidsdag og dette kan brukes som dokumentasjon hvor dette er nødvendig.

Vi hjelper deg i gang

Kom raskt i gang

Med en EasyPlan demo kan du raskt komme i gang med å legge inn alle kunder, ordre, roder og sjåfører.

Mindre administrasjon

Spart tid på administrasjon ved at alt er lagret på et og samme system. Si hadet til permer og gule lapper.

Enkel opplæring

Vi tror på mindre opplæring hos sjåføren er spart tid og penger. Sett deg inn og trykk «start».

Ta kontakt for en uforpliktende prat